هتل های دبی
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

هتل شرایتون کریک تاورز دبی

هتل برج پنج ستاره شرایتون دبی، در محیطی عالی،و در مجاور آبنمای شهر دبی و اتاقهایی با پنجره های بزرگ رو به شهر واقع شده است.همه ی اتاقها دارای نمایشگر دی وی دی، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره هستند و .مرکز سلامت هتل دارای  ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ،سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی است.این هتل فقط سه  کیلومتر تا بازارهای معروف طلا و ادویه شهر دوبی فاصله دارند و  فاصله ی  کمتر از پانزده دقیقه تا مراکز تجاری و سیتی سنتر دیره دبی دارد.

 


 

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا دبی نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.


 

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی خدمات بی نظیر در محیطی مدرن و مجلل به میهمانان خود ارائه میدهد. تمام اتاقهای این هتل راحت و تمیز هستند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است.همچنین هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه میدهد.اين هتل دارای سیصد و نود و شش اتاق است.فروشگاههای متعدد در نزدیک هتل برای خريد مسافران تور دبیهستند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و یک صرافی در هتل وجود دارد .

 

مطالب مشابه:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: